Międzynarodowe wydawnictwo Lap Lambert Academic Publishing wydało książkę Anny Młyńskiej w zakresie

W tym roku praca magisterska Anny Młyńskiej stała się podstawą publikacji na temat kształtowania wizerunku użytkownika w międzynarodowym wydawnictwie Lap Lambert Academic Publishing. Książki są sprzedawane na całym świecie, m.in. w sklepie internetowym Amazon (niemieckim,francuskim,amerykańskim,japońskim), elektronicznych księgarniach Bucher, MooreBooks oraz Barnes&Nobles.
Książka dostępna jest sprzedaży w poniżej wymienionych serwisach:
Amazon
https://www.amazon.com/Shaping-image-specific-situations-behaviours/dp/3659900842
https://www.amazon.fr/Shaping-image-specific-situations-behaviours/dp/3659900842
https://www.amazon.co.jp/Shaping-image-specific-situations-behaviours/dp/3659900842
https://www.amazon.de/Shaping-image-specific-situations-behaviours/dp/3659900842
Bucher
http://www.buecher.de/shop/kunst--architektur/shaping-the-image-of-the-user-to-specific-situations-and-behaviours/mlynska-anna/products_products/detail/prod_id/45241331/
Lap Lambert Academic Publishing
https://www.lap-publishing.com/catalog/details//store/gb/book/978-3-659-90084-6/shaping-the-image-of-the-user-to-specific-situations-and-behaviours
MooreBooks
https://www.morebooks.de/store/gb/book/shaping-the-image-of-the-user-to-specific-situations-and-behaviours/isbn/978-3-659-90084-6