Międzynarodowe wydawnictwo Lap Lambert Academic Publishing wydało książkę Anny Młyńskiej w zakresie


W tym roku praca magisterska Anny Młyńskiej stała się podstawą publikacji na temat kształtowania wizerunku użytkownika w międzynarodowym wydawnictwie Lap Lambert Academic Publishing. Książki są sprzedawane na całym świecie, m.in. w sklepie internetowym Amazon (niemieckim,francuskim,amerykańskim,japońskim), elektronicznych księgarniach Bucher, MooreBooks oraz Barnes&Nobles.

Książka dostępna jest sprzedaży w poniżej wymienionych serwisach:

Amazon

https://www.amazon.com/Shaping-image-specific-situations-behaviours/dp/3659900842

https://www.amazon.fr/Shaping-image-specific-situations-behaviours/dp/3659900842

https://www.amazon.co.jp/Shaping-image-specific-situations-behaviours/dp/3659900842

https://www.amazon.de/Shaping-image-specific-situations-behaviours/dp/3659900842

Bucher

http://www.buecher.de/shop/kunst--architektur/shaping-the-image-of-the-user-to-specific-situations-and-behaviours/mlynska-anna/products_products/detail/prod_id/45241331/

Lap Lambert Academic Publishing

https://www.lap-publishing.com/catalog/details//store/gb/book/978-3-659-90084-6/shaping-the-image-of-the-user-to-specific-situations-and-behaviours

MooreBooks

https://www.morebooks.de/store/gb/book/shaping-the-image-of-the-user-to-specific-situations-and-behaviours/isbn/978-3-659-90084-6

#książka #wydawnictwo #LapLambertAcademicPublishing

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
No tags yet.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Instagram Social Icon

© 2018 by Anna Młyńska. Wszystkie prawa zastrzeżone